News

#Repost @llinliena
• • • • •
Susahnya nak dapat daun pandan kat bandar ni kan..kalau ada pun selalunya dah kering dan tak bermaya..nak guna yang pewarna pulak xde rasa..harum daun pandan lagilah tak de bau kan.mmg tak syiok lah..
..
..
Jangan risau sebab dah ada extract daun pandan uolss…@pandanextract ni bukan je untuk masakan..tapi boleh buat minuman jugak tau..ok tunggu kak lin share resepi yang menggunakan pandan extract ni nanti..stay tunes guys..
.
.
#pandanextract
#pandan
#bionutriciaextract
#bionutricia
#pandanleaf
#essence
#purenaturalconcentrate
See MoreSee Less

View on Facebook

#InstaRepost @shermyn_lin
• • • • •
The happiness is when our mom bakes Pandan Bread for us. Yummy ~
.
⬅️Swipe Left for Recipe⬅️
.
We are using the Pandan Left Extract from @pandanextract
.
.
#baked
#bakedwithlove #pandanleaf #pandanleafextract #loafers #pandanloaf #loaft #homemade
.
.
.
See MoreSee Less

View on Facebook

Refresh with Malaysia’s Authentic local drink – pandan beverage.

For more info: bit.ly/PandanLeafBenefits
For purchase:https://bit.ly/PandanEssence
See MoreSee Less

View on Facebook